- Produkty
- FAQ
- Kariéra
- Kontaktujte nás
- O společnosti JS-Technik
- Otisk
- Online kalkulačka
- Ke stažení
Elektromotory - Pružinové brzdy
Objevte naše vysoce kvalitní pružinové brzdy pro spolehlivé a bezpečné brzdění. Jako odborníci na pohonnou techniku nabízíme širokou škálu pružinových brzd pro různé aplikace a požadavky.
Jak funguje brzda elektromotoru
převážně se zde používají pružinové brzdy, které pracují na principu uzavřeného obvodu. To znamená, že brzdný účinek se vytváří v beznapěťovém stavu pomocí integrované pružinové sestavy. Elektricky generované magnetické pole přitahuje kotouč kotvy přes vzduchovou mezeru proti síle pružiny a uvolňuje osu pohonu k otáčení.
Brzdy s dvojitou pružinou
Dvojité brzdy se používají tam, kde jsou kladeny vysoké požadavky na bezpečnost. Tyto dvě nezávisle působící pružinové brzdy jsou díky speciálnímu tlumení hluku ideální pro použití ve výtazích a jevištní technice.
Stejnosměrné brzdy
Elektromechanická pružinová brzda řady K je stejnosměrná brzda, jejímž účelem je zastavit otáčení mechanického hřídele.
Hlavními vlastnostmi brzd řady K jsou:
- mimořádně robustní konstrukce
- mimořádně tichý záběr a provoz (< 70 dBA podle směrnice 98/37/EHS)
- hospodárnost díky jednoduché montáži brzdové skupiny
- dobrý odvod tepla, který se uskutečňuje prostřednictvím ventilátoru a/nebo krytu motoru, který musí být vyroben z litiny nebo oceli, protože slouží také jako brzdná plocha
- Cívka elektromagnetu je plně spojena epoxidovou pryskyřicí a mechanické části jsou chráněny galvanickou úpravou pozinkováním
Brzdy na střídavý proud
Elektromechanická pružinová brzda řady AC je střídavá brzda. Účelem brzdy je zastavit otáčení mechanického hřídele. Správnou funkci brzdy lze zaručit pouze při dodržení pokynů uvedených na stránce "Výpočet rozměrů".
Hlavní vlastnosti brzdy řady AC jsou:
- Mimořádně robustní konstrukce
- Jednoduchá instalace brzdové jednotky
- Tichý provoz (< 70 dBA v souladu se směrnicí 98/37/EHS)
- Dobrý odvod tepla díky konstrukci z hliníkového tlakového odlitku a ventilátoru elektromotoru
- Cívka elektromagnetu je plně spojena epoxidovou pryskyřicí